Tuesday 16 August 2011

islam

seri mutiara digilap  parlahan

sinarnya redup menawan hati
hamba syahrizal ingin berkenalan
dinda kanda  tolong hayati

   Assalamualaikum dan salam sejahtera,
      Saya tidak harapkan PUJIAN dari manusia tapi yang saya harapkan adalah PUJIAN dari ALLAH yang Maha ESA...
"Saya tidak takut akan kehilangan CINTA dari manusia tetapi saya takut akan hilangnya CINTA dari ALLAH Maha ESA...
"Saya tidak takut dipinggirkan oleh manusia tetapi saya takut terpinggirnya dari sisi ALLAH S.W.T..
"Saya tidak takut akan ancaman manusia tetapi saya takut akan azabnya ALLAH S.W.T..

Dan ingtla dari ALLAH kita datang dan kepada ALLAH jua kita kembali....[-<>_<>-]



˙·٠•●❤ Berterima kasihlah pd org yg telah MELUKAI hatimu krn dia telah membuat hatimu kuat.Berterima kasihlah pd org yg telah MEMBOHONGImu krn dia membuat hidupmu makin bijaksana.Berterima kasihlah pd org yg telah MEMBENCImu krn dia yg mengasah ketegaranmu.Dan berterima kasihlah pd orang yg telah MENYAYANGImu krn itulah ANUGERAH TERINDAH dalam hidupmu..❤●•٠·

“Jangan Mencintai Seseorang Setinggi Langit Kerana Langit Boleh Runtuh..
Jangan Mencintai Seseorang Sedalam Lautan Kerana Lautan Boleh Surut..
Jangan Mencintai Seseorang Sebesar Dunia Kerana Dunia Boleh Hancur…
Cukuplah Mencintai Seseorang Sehujung Kuku,
Walau Kecil, Walau Selalu Dipotong, Ia Akan Selalu Tumbuh…
.”

       

0 comments: